LJU "Seri 8" kontrol sistemlerinin ST-89x tipi Conductix-Wampfler Mobil Kontrolleri, 1 ila n hareket eksenini sürmek için tasarlanmış kompakt, programlanabilir Mobil Kontrollerdir. Tipik olarak, paralel çalışmada aktif olan sürücü aralığı 3'e kadar değişir. Diğer eksen hareketleri genellikle sıralı tahrikler olarak gerçekleştirilir, bu nedenle önce alçaltmaya hizmet etmek için entegre bir Frekans İnvertörü kullanmak ve ardından indirme işleminden sonra taşıma malını montaj dostu bir yöne döndürmek için bitirilir. Bu kontrol sistemleri, endüstriyel ve ticari tesislerde tanımlanmış bir motor yelpazesinin çalışması ve kontrolü için tasarlanmıştır. LJU Mobil Kontrol, tam ve yarım dalga sinyalleri, PWM veya veri yolu iletişimi gibi farklı yollarla iletilen komutlar aracılığıyla eylem boşlukları alır.

CIA seyahat komutlarını kontrol edin

LJU Mobil Kontrol Cihazları sistem kontrolöründen gelen komutları sürekli olarak değerlendirir (örn. kontrol rayı aracılığıyla) ve LJU Mobil Kontrol Ünitesinde yerel olarak uygulanan mevcut parametre ayarına bağlayarak taşıma sisteminin hareket davranışını belirler. Bu şekilde, istenen sürüş davranışını elde etmek için sistemin farklı alanlarındaki farklı sinyaller kullanılabilir (örn. yavaş konumlandırma hızı, yüksek taşıma hızı, fren bırakma vb.). Tahrik motoru, kontrol sistemi geçerli bir sinyal algıladığı ve durdurma komutu alınmadığı sürece sürülür. Kontrol sistemlerine bağlı harici sensörler, kontrol sistemleri tarafından bağımsız olarak izlenir ve değerlendirilir. Gerekli konfigürasyon programlanabilir. Bir durdurma komutu algılanırsa, kontrol sistemi aracı tamamen durdurur. Durdurma komutu iptal edildikten sonra, kontrol sistemi ayarlanan gecikme süresine göre tekrar başlar. Fonksiyonel Güvenlik eklemek için yapı taşları istek üzerine hazırdır.

Rejeneratif frenleme

Bir aracı yavaşça yavaşlatmak, kontrollü bir şekilde durdurmak ve frenleri yedeklemek için kontrol sistemleri rejeneratif frenleme seçeneği sunar. Kontrol sistemi tarafından rejeneratif frenleme ayarlanabilir. Uygulama yazılımı ve çalışma parametreleri, manuel programlama cihazı (MU-705, ayrı olarak temin edilebilir) aracılığıyla kızılötesi üzerinden kontrol sistemine iletilebilir.

Durum göstergesi

Kontrol sistemleri, aracın temel koşullarını sürekli olarak izler ve bir arıza durumunda, entegre ekran aracılığıyla farklılaştırılmış bir mesaj verir ve kullanılıyorsa, sinyal rayı aracılığıyla üst seviye sistem kontrolörüne toplu bir arıza mesajı gönderilir. Kontrol sistemleri, durum mesajlarının veya hata durumlarının kolay ve net bir şekilde okunmasını sağlayan bir ekranla donatılmıştır.

Uzaktan kumanda

Bir aracın manuel hareketi gibi işlevler için, kontrol sistemleri kızılötesi el kumandası ile ele alınabilir. Kontrol sistemine parametrelerin atanması Tanımlanan veri kayıtları, MU-705 manuel programlama cihazı kullanılarak kontrol sistemine aktarılabilir.

Bu veri kayıtları şunlardan oluşur:

  • Araç parametreleri
  • PCM yapılandırma tabloları
  • Araç masaları

Araç parametreleri ve konfigürasyon anahtarları

Araç parametreleri ve konfigürasyon anahtarları, araç davranışını sistem gereksinimlerine göre ayarlamak için kullanılır. Çeşitli ek kontrol sistemi fonksiyonları etkinleştirilebilir, devre dışı bırakılabilir ve ayarlanabilir. 0 ile maksimum 65535 arasındaki pozitif değerler parametre değerleri olarak ayarlanabilir. Değer aralığı bazı parametreler için daha da sınırlıdır.

Konfigürasyon anahtarları, araç parametrelerinin bir parçasıdır. Bireysel kontrol sistemi fonksiyonlarını etkinleştirir veya devre dışı bırakırlar.

Araç masaları

Araç tabloları, belirli kontrol sistemi fonksiyonları tarafından erişilen verileri içerir. Bu veriler, araç kontrol sisteminin kullanıldığı sisteme atanır. Araç tabloları, hareket ve konumlandırma fonksiyonlarını etkileyen değerleri ayarlamak için kullanılır.

PCM yapılandırma tabloları

PCM komut sisteminde, farklı yarım dalga desenleri PCM donanımı aracılığıyla araç kontrol sistemine iletilir. Araç kontrol sistemi bu komutları tanıyabilir ve davranışını buna göre ayarlayabilir. PCM konfigürasyon tablosu, araç kontrol sisteminin bir PCM komutuyla nasıl davranacağını tanımlar.

FAQs

Sıkça sorulan sorular

Çok Eksenli tam olarak kaç Eksen anlamına gelir?

Çok Eksen, belirli bir Eksen sayısı anlamına gelmez. İlk elden, aynı anda aktif olan en az 2 Hareket Ekseni olduğu anlamına gelir. Tipik bir örnek, örneğin, araçların ilerlemeye devam ederken nakliyeyi belirli bir yüksekliğe indirmeye başlayabileceği bir EMS hattı olabilir. Üretim hattı boyunca bir montaj iş istasyonuna yaklaşırken tipik durum. Çalışma yerine daha iyi erişim için taşıma malzemesinin bir dönüşünü, yani bir araba gövdesini eklerseniz, zaten 3 eksenli bir çözüme sahip olursunuz. Doğal olarak bunu 2 Eksenli bir kontrol ünitesi ile de yapabilirsiniz, ancak sıralı olarak ayarlanmadan ve hazır olmadan önce ekstra zaman anlamına gelir. Yani, sonunda kaç Eksen kararı birden fazla faktöre bağlıdır. Tipik olarak, çoğu uygulama 3 Eksen kurulumuna kadar çalışır ve sıralı olandan daha fazla harekete sahiptir. Ancak, gökyüzü sınırdır.