Temassız Enerji Transfer Sistemleri IPT® - Şarjı

IPT ® Şarjı bir endüktif bir bağlanma sistemidir tamamen müdahalesiz olduğunu, otomatik ve verimli batarya şarjını sağlayan her türlü araç için.

Optimum Şarj etme

Şarj işlemi optimize edilmiştir sürekli bir etkileşim ile dahili batarya yönetim sistemi arasında ile parkur beslemesi sadece gerekli gücü anında sağlar.

Geleneksel şarj sistemlerinin - İleten ve "takılı" endüktif sistemlerin- aksine IPT® Şarjı herhangi bir fiş ya da pala kullanmaz ve tam olarak müdahale gerektirmez..

Aracı kabaca birincil bobinin üzerinden konumlandırma istenen  tek gerekliliktir. Birincil bobin toprağa gömülü ve göze çarpmayan türden olabilir. Şarj tam otomatik olabilir.


Güvenlik Yönleri

Conductix-Wampfler'ın IPT® Şarj sistemi yapısı itibariyle güvenlidir. IPT® Şarj yetkili, bağımsız kuruluşlar tarafından test edilmiş ve belgelendirilmiştir. Sonuçlar manyetik alan değerlerinin güvenlik standardı komitesi tarafından önerilen mevcut limitlerini aşmadığını göstermektedir.

Conductix-Wampfler IPT® Şarj sisteminin geometrisi çoğunlukla birincil bobin ve çekişin manyetik alanının aralarındaki hava boşluğunun içinde yer almasını sağlar.

Araç şarj konumunun dışında olduğu zaman, parkur beslemesi birincil bobinin enerjisini keser.

Çalışma Prensibi

Her bir IPT® Şarj sistemi geleneksel bir transformatöre benzer şekilde, manyetik olarak eşleşen birincil ve ikincil olarak iki bölümden oluşur. Birincil ya da sabit taraf parkur beslemesi ve bir veya daha fazla ana bobini içerir. İkincil ya da araç tarafı, araç üzerine monte edilmiş bir veya daha fazla çekicilerden ve redresörlerden, oluşur. Birinci ve ikincil sarımların mekanik akuple edildiği geleneksel bir transformatörün aksine, IPT®Şarjı bir hava boşluğu ile gevşek bir şekilde birleştirilmiş bir sistemde çalışır.

Inductive Power Transfer "Charge" - System layout
Fırsat şarjı

IPT® Şarjı araçların tamamen Fırsat şarj etme ilkesinde çalışmasına sağlayan benzersiz bir sistemdir.

Fırsat şarjı  elektrikli bir aracın menzilini genişletecektir.

Bir sonraki şarj istasyonuna ulaşmak için yeterli minimum bir araç üzeri enerji depolaması, bir aracı en iyi şekilde kullanmak için pratik olarak yeterli olur.

Bu çok çeşitli pratik senaryolar sunmaktadır:

  • Araç üzeri enerji deposu daha fazla yük ve alan kazanmak için en aza indirilir. Kısa ama sık sık yeniden şarj gereklidir.
  • Şarj fırsatları daha az sıklıkta olduğunda ve sadece geniş aralıklarla mümkün olduğunda bile sadece gece boyu yapılan şarj ile karşılaştırıldığında araç üzeri enerji depolama kapasitesi önemli ölçüde azaltılabilir. Bu ağırlıkta önemli bir azalma ile sonuçlanır ve aracın verimliliğinde artış olur.
  • Kablo ve fişlerle uğraşmak gibi bir endişe artık yok
  • Kamu erişimi olan alanlarda bile güvenli ve güvenilir çalışma
  • Kir ve toza karşı hassas değil
  • Vandalizm ve şiddetten korunmuştur

IPT® - Şarj | Endüstriyel Şarj

Ek bilgi

Endüstriyel tesislerinde şarj etmek için

  • Zeminde veya gömülü durumda montaj için şarj pedleri
  • Her türlü endüstriyel kamyon için, yani endüstrideki AGV'ler (otomatik Yönlendirilen Araç) yere gömülü altyapıda v.b.

Fırsat şarjı nerede gerçekleştirilebilir?

  • şarj noktalarında bir sonraki işi beklerken
  • şarj noktalarında ara vermişken
  • şarj noktalarında koridorda dururken
  • transfer bölümlerinde


IPT® - Şarj | Güç Şarjı

Ek bilgi

Özel altyapı gerektiren, daha yüksek bir güç düzeyinde şarj etmek için

Elektrik Şarjı

  • Gömülü Şarj Pedleri
  • Otobüs için, transfer arabaları, iki kamyon, ...

Fırsat şarjı nerede gerçekleştirilebilir?

  • Şarj noktalarında
  • Üretim süreci sırasında
  • bir sonraki işi beklerken