AC veya DC teknolojisine uygun yuvarlak kablolar için motorlu kablo arabası. Hız ve yüke bağlı olarak, patentli bir kompakt tahrik (0380 serisi) veya bir dişli motor (0385 serisi) ile birlikte gelir. Tüm sistem, motorlu kablo arabaları, hareketi optimize etmek için bir frekans konvertörü kontrol ünitesi ve 0365 ile 0375 serisi kablo arabalarından oluşur. 

Günümüz sistemlerinin gereksinimleri, özellikle konteyner taşımada, hız, ivme ve kablo demeti ağırlığı söz konusu olduğunda genellikle geleneksel sistemlerin fiziksel sınırlamalarını aşmaktadır.  Motorlu kablo arabalarının motorsuz kablo arabaları ile birlikte uygulanması, kontrollü hızlanma ve yavaşlamaya sağlar. Kullanıcı ile bu senkronizasyon, tüm sistemin hareket hızlarını önemli ölçüde artırmayı mümkün kılar. Ek olarak, aşınma ve bakım çalışmaları önemli ölçüde azaltılarak tüm tesisin operasyonel kullanılabilirliği artırılır ve genel maliyetler en aza indirilir.

Ana uygulamalar 

  • Tüm Panamax sınıflarında yüksek hızlı STS konteyner vinçleri
  • Özel gezer köprülü vinçler 
  • Çelik fabrikalarında hurda ve pota vinçleri 
  • Yüksek hızlı konveyör sistemleri 
  • Taşıma sistemleri  
Şartname
  • Hareket Hızı maks. 1): 300 m/dk [984,25 ft/dk]
  • Yük kapasitesi/araba max.1): 800 kg [1763,7 lb]
  • Ana silindir çapı: 125/160 mm [4,92" ve 6,3"]
  • Ortam sıcaklığı: -20 ... +80 °C [-22°F ila 176°F]
  • Uygulamalar: iç / dış mekan / deniz iklimi
  • I-kiriş: paralel flanş

1) silindir boyutuna / silindir malzemesine bağlı olarak

Indirme
SSS

Kablo Arabası XL-Line 0380 / 0385 serisi ne zaman kullanılır?

Özellikle 300 m/dk'ya kadar hareket hızlarına sahip Gemiden Kıyıya konteyner vinçlerinde.

Motorlu I-Kiriş Sistemi nasıl çalışır?

İki veya üç motorlu kablo taşıma arabası, 0366 veya 0375 serisinden pasif arabalarla birlikte çalışır. Motorlu arabalar, tüm kablo taşıma sisteminin hareketini optimize etmek ve dinamik yükleri telafi etmek için frekans tahriklidir.

Enerji ve veri nasıl iletilir?

Enerji ve veriler, esnek düz veya yuvarlak kablo paketleri aracılığıyla iletilir. Kullanılan herhangi bir kablo, bir feston sisteminde kullanıma uygun olmalıdır. PUR veya kauçuk yalıtımlı çeşitli kablo türleri mevcuttur.

Tipik Ray Profil nedir?

Sistem sadece paralel I-kirişler üzerinde çalışır. Olası I-kiriş tipleri IPE 240 standartlaştırılmıştır; 250 x 125 x 6 x 9; G 8 x 18 ;

I-Kiriş Kablo Taşıma Sistemleri iç mekan mı yoksa dış mekan kullanımı için mi?

I-Kiriş Kablo Taşıma Sistemleri hem iç hem de dış mekanlarda kullanılabilir.

Tipik aşınan parçaları nelerdir?

Silindirlerin ve arabanın tamponlarının yanı sıra, kayış tahrikinin bileşenleri de aşınmaya maruz kalır.

Mühendislik desteği sunuyor musunuz?

Evet, kapsamlı mühendislik desteği sunuyoruz: bulunduğunuz yere en yakın satış ekibimiz ve uygulama mühendisliği ekiplerimiz aracılığıyla.

Kurulum eğitimi ve desteği sunuyor musunuz?

Evet, destek ve denetim veya ürünlerimizin kurulumunu tamamlıyoruz. Servis ekiplerimiz size yardımcı olmak için buradalar.

Yenilikçi Enerji ve Veri Yönetimi Conductix-Wampfler ile Başlıyor!