Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
Trafik sorunları, sınırlı alanlar ve hava kirliliği nedeniyle, kitle ulaşım araçları "çevreci" sistemlere geçecektir. Hafif raylı taşıma için iletken raylar, tek ray sistemleri ve otomatik insan taşıma sistemleri (güvenilir, kalıcı ve enerji verimli olmalıdır). Transit sistem kullanıcıları, sistem gereksinimlerini karşılayabilmek için optimal iletken çubuk profillerini ve yerleşimlerini tercih ederler. Bunlar mühendislik hizmetlerine, montaj yardımına ve gözetime ihtiyaç duyarlar. Zamanla, çelik 3üncü ray sistemleri, kurulum maliyetini düşürmek ve trafo sayısını azaltmak için paslanmaz çelik kaplı alüminyum raylara dönüşmüştür. Bu "çevreci" raylar tüm metal raylara eşit kullanım ömrü sunmalıdır. Yenilikçi PRT (Hızlı Personel Taşıması) kavramları ustaca tasarlanmış iletken ray çözümlerine ve gelişmiş akü şarj sistemlerine ihtiyaç duyarlar. Son olarak, tren operatörleri, bakım tesislerinde araçlarını park etmek için güç ve emniyet eklentilerine ihtiyaç duyarlar.
İletken ray, çözümleri, temassiz şarj sistemleri, eklenti güç çözümleri konusunda global bir tedarikçidir. Mühendislik konusundaki tecrübemiz, pratik deyimimiz ve test kabiliyetlerimiz sayesinde başarınızdaki iş ortağınız olmak istiyoruz. Sunduklarımız;
İletken Ray Sistemleri
Ray Testi
Stinger Sistemeleri – Park eden trenlere takılarak tehlike riskini azaltır
Reference Report
[REF0800-0001-E]
Application
Transfer between two Airport terminals [cable liner system | DCC]
Country
Canada
City
Toronto
Representative office
Conductix-Wampfler [USA]
Operator
Doppelmayr [DCC]
Customer
Siemens, Austria
Technical requirement[s]
Electrification of the interior equipment of the People Mover
Product[s]
Conductor Rail, Hevi-Bar II
Number of [Load]
6
Travel distance [Load]
2 x 1473 m
Travel speed [Load]
43,2 km/h
Number of poles
3 + PE
Collector assembly
Double collector
Current
150 A
Voltage
480 V [AC]
Additional information