Önerilen
Dosyayı kaldır
Dökümanı <span id="remove-document-name"></span> <span id="remove-cart-name"></span> sepetten çıkar?
İnsanlık tarihi boyunca, kargo liman ekonomileri ülke ekonomileri üzerinde önemli bir role sahip olmuşlardır. Farklı tipte birçok ürünün ithalatı ve ihracatı dünya çapında sayısız liman işletmesi tarafından yürütülmektedir. Tüm bu taşıma işlerinde önemli konu yığın malzemelerin , ve (roll-on/roll-off) veya konteynerlerin depolanması ve taşınmasıdır. Taşınacak ürün tipine bağlı olarak vinçler, yükleyiciler, ve boşaltıcıların verimli bir şekilde yönetilmesi gerekir . Yıl boyunca 7/24 çalışan tesislerde, ekipman ihtiyacı son derece önemlidir. Giderek artan ticaret çalışma alanındaki hızı ve güvenirliliği etkiler. Enerji ve veri iletim sistemleri bu emniyette, güvenirlilikte ve etkili liman yönetiminde kritik rol oynar. Artan "çevreci" liman ve çevre dostu depolama tesislerinin artan ihtiyaçlarına bağlı olarak, operatörler yanmalı motorlardan elektrikli motorlara geçiş yapmaya başlamıştır. Ayrıca, birçok liman emisyon değerlerinin düşürülmesine yönelik güç kullanımlarını düzenlemiştir.
Sektördeki onlarca yıllık tecrübesi ile Conductix-Wampfler, limanlar için kişiselleştirilebilir çözümler sunmaktadır vinçler ve malzeme depolama ekipmanları ve makineleri. Conductix-Wampfler geniş satış ve hizmet ağı ile müşterilerine yakındır. Anahtar teslim çözümler ve satış sonrası desteği ile tüm global aktivitelerinde müşterilerini destekler.
Motor Tahrikli Makaralar - uzun vinç hareketlerinde kabloları ve gemi yükleyici/boşaltıcıları. yönetmek için sağlam ve pratik çözümler. Kişiselleştirilebilir manyetik kavramalı veya frekans kontrollü tahrik üniteli kablo makaraları. Motorlu makaralar geleneksel dizel-motorlu hareketli liman vinçlerini elektrik motorlu hale getirmek için kullanılır. “E-Destek gücü” gemileri kıyı gücüne bağlar, bu motorların kapatılabilmesini sağlar.
Kablo Feston Sistemleri – motorlu ve motorsuz feston sistemleri vincin çapraz hareketi için kabloları yönetir geleneksek olmasına rağmen sağlam ve güvenilir bir yöntemdir.
İletken raylar – vinç için çapraz hareket gücü sağlar - çoğullamalı veri transferi için atanmış ek raylar. İletken çubuklar uzun vinç hareketleri için 5kV'den 13.8 KV'ye voltaj taşıyabilecek şekilde takılabilir.
Enerji Kılavuz Zincirleri – çoklu gücü ve kontrol kablolarını yönetmek için kullanılır; vinç çapraz hareket vinçler.
Kayar Bilezikler and Fiber Optik Transmitterler – liman vinçleri ve kablo makaraları gibi dönen tüm parçalar için kesintisiz enerji ve veri iletimi sağlarlar.
Kablo koruma sistemleri – siper muhafaza sistemleri Siper Muhafazası or the new KapakKİLİT sistemi kablo taşımasını ve kablo korumasını emniyete alır .
Yay-Tahirk Kablo Makaraları – bakım alanlarındaki taşınabilir güçtür.
Referenzbericht
[REF7100-0064-D]
Anlagenbeschreibung
RMG Container Kran
Land
Russland
Ort
Podolsk, Moscow Region
Vertretung
Conductix-Wampfler [RUS]
Betreiber
Ruskon [Mosagronauchpribo]
Technische Anforderung
• Hauptstromzuführung des Container Kranes [Motorleitungstrommel]
• Elektrifizierung der Krankatze [Leitungswagen-System]
Systemverlauf
Linear
Verfahrweg [Verbraucher]
• 150 m [Motorleitungstrommel]
• 53 m [Leitungswagen-System]
Verfahrgeschwindigkeit [Verbraucher]
• 60 m/min [Motorleitungstrommel]
• 40 m/min [Leitungswagen-System]
Max. Beschleunigung [Verbraucher]
• 0,20 m/s² [Motorleitungstrommel]
• 0,15 m/s² [Leitungswagen-System]
Produkt[e]
• Motorleitungstrommel „Sprinter“
• Leitungswagen-System [Großleitungswagen]
Aufstellhöhe
4,5 m [Motorleitungstrommel]
Antrieb
• 3-Phasen Motor mit Kupplung
• Steuerung realisiert mit Siemens Bauteilen
Wickellänge
75 m [Motorleitungstrommel]
Einspeisung
Mitteneinspeisung [Motorleitungstrommel]
Modulare Baugruppen - einfacher Erweiterung der Motortrommeln mit zusätzlichen Antriebseinheiten nach der Installation
Normmotor mit Magnetkupplung (MAG Drive) oder frequenzgeregelte Antriebe (SMART Drive)
5 Jahre oder 15.000 Betriebsstunden ohne Wartung - schmiergefettete Getriebe
Optimaler Korrosionsschutz auch unter aggressiven Umgebungsbedingungen - Flansch und Trommelkörper aus feuerverzinktem Stahlblech oder Edelstahl
Hauptanwendungen:
Fahrgeschwindigkeit:
- Wechselstrommotor mit Magentkupplung (MAG Drive): bis zu 100 m/min
- Frequenzgeregelter Antrieb (SMART Drive): bis zu 180 m/min
Wickellänge: max. 700 m
Außendurchmesser Trommelkörper:
- spiralig wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
- 3-2-3 wickelnd: 1.100 mm - 8.000 mm
Getrieb:
- Typ BNA: 1.100 Nm - 19.000 Nm
- Typ X07: 1.100 Nm - 11.000 Nm
Schleifringkörper:
- Energieübertragung Niederspannung: max. 690 V - 1.600 A
- Energieübertragung Hochspannung: max. 24.000 V - 500 A
- Signale: max. 500 V - 25 A
- Daten: LWL, mA
Temperaturbereich: -40 °C - +60 °C
Ein- oder mehrstöckiger Leitungswagen mit seitenbeladbaren Leitungsauflagen für Rundleitungen. Geeignet für hohe mechanische und dynamische Belastungen einschließlich Reversierbetrieb und überlagerten Querbewegungen. Auch für kurze Arbeitszyklen und hohe Geschwindigkeiten.
Hauptanwendungen
1) abhängig von Rollengröße/ Rollenmaterial